obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek
obrázek obrázek obrázek

9/30/2017

Salemští vrazi: Smrt číhá v temnotách

Za zdmi temnot mrtvé duše
hru věčnosti budou hrát
a ač samy nic netuše,
nedají ti klidně spát.
 
 

"Začala bouřka. Déšť přišel rychle a neočekávaně, jak to už na podzim bývá. Mám rád podzim. Deštivé počasí, díky kterému většina lidí zmizí z ulic, schovávaje se před vodou, jakoby jim snad mohla ublížit. Bylo tomu tak i dnes, během chvilky jsem se procházel sám. Ten klid. Jen zvuk dopadajících kapek a občas mohutné zahřmění, které však ten klid nikterak nenarušilo. 

Prošel jsem již celé náměstí, liduprázdné v tom lijáku, zahýbal jsem do všemožných uliček, procházel jsem kolem domků starousedlíků i nově přistěhovaných. Ach ti hlupáci, hledají tu štěstí, utíkají před minulostí a přitom se budou točit v bludném kruhu. Tady nový začátek končí stejně rychle jako životy naivních idiotů. 

 
Světla v oknech a teplo domova. Nic pro mě. Došel jsem až na vrchol kopce, v jehož vánku povlávala konopná oprátka. Měl jsem výhled na široké okolí. Nikde ani noha. Prázdno. Díval jsem se na oblohu a rozjímal jsem. Proč tomu je zrovna tak? A proč lidé neutíkají před slunečným počasím, a co špatného jim udělal podzim. Co léto ne? 

V tom ale mé myšlenky něco přerušilo. Postava na druhém konci kopce, přesně u úpatí. Byla moc daleko na to, abych v dešti rozpoznal obličej a jedná-li se o muže či ženu. Jediné, co jsem poznal, že se blíží směrem ke mně. Zůstal jsem stát. Ne snad, že bych stál o společnost, či vyrušení. Jen ze zvědavosti. Byla blíž a blíž, a ač zahalená v plášti, už jsem poznal, že je to žena. Dívka. A když procházela kolem mě, poznal jsem ji.

A poznal jsem i ten úsměv, krutý a bezcitný, s jehož kouzlem mi vzala život rovnou z dlaní."

http://33.media.tumblr.com/2966fe448ddc47927a9d50890e751f44/tumblr_nu4kxpCkmP1qfr6udo1_500.gif

Kdo byla ona tajuplná dívka? Smrt snad? Nebo někdo konkrétní, z masa a kostí? To je pouze na vás, drazí hráči. Vy jste ti, kteří určí osudy postav, jejichž ztráta leckoho zamrzí. Jiní ani nevzdechnou, marně pátraje v paměti, kdo takový se v prokletém městečku Salem nacházel. Je vaším osudem se poprat s touto nabídkou. Tak kdo se na prostřené tabuli, s jablkem v papuli, objeví tentokrát?
Objednávka zadána Caelovi]
Scarlet Jammie Payne
[Objednávka zadána Jonathan-Louisi Shareburgovi]
[Objednávka zadána Phoebe de Osuna]
Lynx Shira

[Objednávka zadána Soře]

Nemesis Blooddawn

[Objednávka zadána Amélii Kelley]
Jack Sebastian Boulder
[Objednávka zadána Benjaminu Dyami Wrightovi]

Pokud se vám nějaká z následujících hráčských postav zalíbí, zapište se, prosím, do komentářů se jménem postavy, která bude katem pro dotyčnou. V následujících 7 dnech, tedy do 3.10., od vás budu očekávat post popisující ono usmrcení - může se jednat o pouhá retrospektiva do minulosti v rámci vaší hry nebo o jeden samostatný post popisující klidně i krvavé detaily. Vždyť žijeme v Salemu! To by bylo, aby se tu nevyskytovala krev a vnitřnosti, že? Po sepsání postu mi jenom dejte vědět na chatu, ať si vás v duchu odškrtnu a spolu s tím i doplním smrt do profilů.  


Varování na závěr: Můžete stát, že u některých postav vzbudíte pozornost! A kdo ví, k čemu to povede. Třeba k tomu, že budete označeni za vrahy.

4 komentáře:

  1. Anonymní9/27/2017

    Bochník c:
    Kailani bych si vzala pro Phoebe, pokud ji nikdo nebude chtít. Popřípadě, kdyby nikdo nechtěl Lynx, tak pro Soru. Ale stačí mi jedna.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/27/2017

    Benjamin zabije Jacka 3:)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/29/2017

    Jonathan-Louis Shareburg ide zavraždiť sudcu Garwooda.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní9/29/2017

    Když už tu máme popravčího, tak se Caelus postará o Safiru Tearwind :)

    OdpovědětVymazat